Pagina's

zondag 17 januari 2016

Nieuw jaar met .........nieuwe projecten

Allemaal nog de beste wensen voor 2016

De drukte van alle feestdagen is weer voorbij, 
iedereen weer aan het werk en naar school.
Zelf had ik helaas geen extra vrij afgezien van de dagen die ik toch al vrij ben ivm part-time job.

Rond de feestdagen kwam ik deze foto tegen op het grote WWW.
 
Kerst! Even een paar dagen vrij! 
Oh wacht... Ik ben moeder...

Maar goed ook rond de feestdagen vond ik nog de tijd om lekker te prutsen met mijn handen.

Samen met de kinderen 2 kerstkransen gemaakt van wattenschijfjes voor de beide ouders en schoonouders, 
maar vergeten een foto te maken.
De basis is zoals deze maar dan versierd met mini-kerstballetjes, slingertjes, viltfiguurtjes en lampjes. 
Eén met basiskleur goud en de andere met zilver/rood.

Ik heb nog een bernadette-vest gebreid, 
een AH-tas omgehaakt, 
een omslagdoek die al heel lang lag afgemaakt. 
De foto's houden jullie nog te goed.

Ook ben ik begonnen met een Drops vest van Fenna-garen en de CAL Mix 'n Match, waarover later meer.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten