Pagina's

zaterdag 28 maart 2015

Een greep uit de kleding die ik gemaakt heb.....

Voordat de kinderen geboren waren 
ben ik al begonnen met naaien. 
In de babytijd heb ik veel kleren gemaakt, 
deze heb ik niet allemaal meer. 
Ik zal nog eens een keer in de baby-bewaardozen kijken, 
welke kleding ik nog heb.
Maar ook in de jaren daarna heb ik 
kleding voor de kinderen genaaid. 

Jurkje uit SVDHZ 1, het is haar lievelingsjurk

Tuniek, upcycled uit oud shirt van mijzelf

Jurkje uit SVDHZ 1, ook een favoriet.

Een Knippie-model

Nog een Knippie-model

Jurk

En weer een Knippie-model

Shirt met een paneel van een kussensloopje
Patroon: Leather Sweater van La Maison Victor

 Een heerlijk zachte onesie/huispak voor de oudste
Patroon: Knippie
En nog een fleurig huispak voor de jongste.
Ze willen ze eigenlijk niet meer uittrekken.

Before the children were born, I started sewing.
I made a lot of baby-clothes, which a lot I still have.
I will look sometime again in the baby-memory boxes, which clothes I still have.
But in the years since I sewed clothes for the children.
Dress from SVDHZ 1, it is her favorite dress
Tunic, upcylced from old shirt of myself
Dress from SVDHZ 1, also a favorite.
A Knippie model
Another Knippie-model
Dress
And another Knippie model
Shirt with a panel of a pillow cover
  A lovely soft onesie for the oldest
And another brightly onesie for the youngest.
It is hard to get them out of the onesie's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten