Pagina's

dinsdag 8 september 2015

"werken" in de vakantie

Ook in de vakantie hebben mijn handen niet stil gestaan.
 Ik heb hard gewerkt aan de woondeken voor de trouwerij van mijn zus, nu nog 3 weken. 

In the holiday my hands didn't rest.
I worked hard on the Afghan for my sister's wedding, which is in 3 weeks.
 Lapjes breien, opspannen, aan elkaar zetten. 
Knitting squares, blocking and putting together.

Af en toe alle lapjes neerleggen om te kijken naar de combinaties.
Sometimes compose the squares to look at the total combination.

Nu heb ik 9 rollen en die mogen nu ook weer aan elkaar. 
Now I have got 9 bundles which have to be put together as well.

(kleuren zijn niet zo mooi op de foto/not so nice colors)
Ondertussen ben ik ook al met de afwerk-rand bezig. 
Het word een i-cord afwerking.

Zie dit filmpje hoe je het moet doen.
In the meanwhile I'm busy with the binding. It will be an i-cord edging. See this video how to.

In de aankomende weken, zal ik de patronen van de lapjes posten.
I'll post in the coming weeks, the other square-patterns.

Jullie zullen moeten wachten tot na de bruiloft om het eindresultaat te zien.
You'll have to wait to see the end result till after the wedding.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten