Pagina's

dinsdag 1 september 2015

Daar ben ik weer...

Ik ben weer.......... helemaal terug. En gelijk weer volop in de running. 
Gisteren MDH (man des huizes) weer begonnen (weliswaar met een dikke teen en voet, want hij heeft afgelopen weekend zijn kleine teen gestoten en kan nu alleen maar slippers aan).
De kleine meid begonnen in groep 7 van de basisschool en had gelijk een "normale" schooldag met lezen, rekenen, aardrijkskunde, tekenen, etc.
De grote meid mocht voor anderhalf uur naar school als begin van de introductieweek van het voortgezet onderwijs. De rest van de week langere dagen tot 14.30 uur.
En ik mocht het huishouden weer in het gareel gaan brengen. Ik nog uitstel tot woensdag, dan mag ik weer naar de baas.

Here I am ...... totally back.
Yesterday the man of the house started working again (eventhough with a swollen little toe and foot, because he bumped his little toe last weekend and only can wear his flip flops).
The little girl started in grade 7 of Elementary school and had a normal schoolday with reading, math, geography, drawing, etc.
The big girl only had to go for an hour-and-a-half to school for the beginning of the introductionweek of Secundary-school. The rest of the week she has longer days till 14.30 uur.
And I was appointed to the household, to get it into harness. I start working on Wednesday, so I had 2 more days.


Ik kom snel terug met een update, wat ik allemaal in de zomer heb gedaan.
I'll soon come with an update with what I did in the summer.... 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten