Pagina's

maandag 20 april 2015

Orchideeën, tulpen, narcissen, hyacinten, ..... in de rolstoel

Gisteren een dagje uit geweest naar de Keukenhof
op uitnodiging van opi en omi, 
met zus en zwager en ons gezinnetje.
Het begon erg fris, maar aan het einde van dag heerlijk van het zonnetje kunnen genieten.

Yesterday a day out to the Keukenhof.
It started  a bit cold, but at the end of the day. 
We enjoyed the sun.




Helaas kon ik niet de hele dag lopen, ivm met mijn verstuikte enkel. 
Dus moest ik mij overgeven en laten rijden in een....., je raadt het al,..... een rolstoel. 
Ik vind het prima om erachter te lopen, maar er zelf inzitten.
Verschrikkelijk. 
Ook nog eens als je kinderen van 9 en 12 jaar je rond willen rijden en steeds kibbelen, wie er nu aan de beurt is, jij bent al veel langer, etc.


Unfortunately I couldn't walk the whole day, because of my sprained ankle.
So I had to driven around in a wheelchair. 
I don't mind walking behind one, but sitting in one isn't my favorite thing.
Also if your children of 9 and 12 years old, are squabbling about who's got to push, how long, etc. 






Maar we hebben genoten met z'n allen.
Van de bloemetjes, de bolletjes, de zon, het water.

But we enjoyed ourselfes.
The flowers, the bulbs, the sun, the water.


 Dit mooie kleedje met geborduurde tulpen heb ik jaren geleden geborduurd uit een geleend borduurdoek. 
Ik zou niet meer weten welk boek.

This tablecloth with embroidered tulips I made many years ago out  of a borrowed embroiderybook.
I wouldn't know which book.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten