Pagina's

woensdag 22 april 2015

KCW dag #1

De eerste keer dat ik mee doe met de KCW. Kid's Clothes Week.
Thema: Wild things
Een uurtje per dag kleding naaien voor de kinderen, moet toch te doen zijn.....
Ik ga het proberen met mijn enkel. En anders smokkelen we een beetje.

The first time I participate with the KCW. Kid's Clothes Week.
Theme: Wild things
One hour a day, sewing clothes for the children, should be possible.....
I'm going to try with my ankle. And otherwise I smuggle a bit.


Deze shirts heb ik een tijd geleden gemaakt maar wel met een tijger.
Het is gemaakt volgens het patroon Leather Sweater uit het magazine van "La Maison Victor". LMV
Het voorpand heb ik aangepast en vervangen door een kussensloopje met een mooie tijger-print.

These shirts I made a little while ago, but with a tiger.
These are the pattern of Leather Sweater from the magazine "La Maison Victor". LMV
I fitted the front and replaced it with a pillowcover with a nice tiger-print.


Herfsteditie 2014
Autum-nr. 2014

Geen opmerkingen:

Een reactie posten