Pagina's

woensdag 20 januari 2016

Foto's nieuwe projecten

 Hierbij de foto's die ik nog schuldig was.

De gehaakte (AH) tas met Fenna-garen.
Alleen nog een leuke knoop aanzetten.
Als je googled, kom je heel veel patronen en verschillende verwerkingen tegen.

Een lekker zacht en wijd Bernadettevest van mohair.
Op site naar beneden scrollen, voor Nederlandse patroon.



Een trui van mijn man die nog achter uit de kast kwam.
Met detail-foto van alle kabeltjes, ook de achterkant en de mouwen, alles is gekabeld.
Ik moet u het patroon schuldig blijven.
De trui is zo lang geleden gebreid, dat ik niet meer weet welk patroon het ooit is geweest.








De omslagdoek die al heel lang moest wachten omdat er steeds andere projecten waren die voorrang hadden.
Volgens Drops patroon.
Ik heb zelf de rand iets aangepast, en doorgebreid tot het garen op was.

Iedere week een stukje van het patroon, en dan uiteindelijk een mooie deken.
Hieronder een voorbeeld van hoe de deken eruit kan komen te zien.


Nog een vrolijk vest van Drops Design metFenna-garen
Free Pattern

Voorlopig is er wel weer genoeg te doen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten